Ta strona korzysta z ciasteczek (ang. Cookies) aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich używanie. Więcej informacji >

Netinterpress

 Profesjonalna obsługa transakcji kupna, sprzedaży i wynajmu nieruchomości. Zaufaj doświadczeniu i wiedzy naszych doradców, którzy przeprowadzą Cię przez cały proces szybko i bezpiecznie. ...

Profesjonalna obsługa transakcji kupna, sprzedaży i wynajmu nieruchomości.
Zaufaj doświadczeniu i wiedzy naszych doradców, którzy przeprowadzą Cię przez cały proces szybko i bezpiecznie.
Zapraszamy do kontaktu z naszym biurem nieruchomości.




Opis jednej z nieruchomości biura:

Syndyk masy upadłości zaprasza do składania ofert w konkursie ofert, którego przedmiotem jest łącznie: udział 1/2 prawa własności nieruchomości gruntowej o numerze ewidencyjnym nr 227/13 obszaru 0,1000 ha zabudowanej jednorodzinnym budynkiem mieszkalnym wolnostojącym, dla której Sąd Rejonowy w Mińsku Mazowieckim V Wydział Ksiąg Wieczystych prowadzi KW nr SI1M/00095546/6, udział 1/6 prawa własności nieruchomości gruntowej niezabudowanej o numerze ewidencyjnym nr 227/15 zapewniającej dostęp do drogi publicznej, obszaru 0,0403 ha, dla której Sąd Rejonowy w Mińsku Mazowieckim V Wydział Ksiąg Wieczystych prowadzi KW nr SI1M/00100395/1, położone w obrębie ewidencyjnym nr 0011 Dębe Wielkie przy ul. Polnej 214a, miejscowość Dębe Wielkie, gmina Dębe Wielkie, powiat miński, województwo mazowieckie. Operat szacunkowy dotyczące nieruchomości są udostępnione do wglądu w Kancelarii syndyka - ul. Stanisława Augusta 75 lok. 47, 03-846 Warszawa w godz. 9.00 - 16.00 po uprzednim umówieniu się na termin oględzin. Cena wywoławcza przedmiotu konkursu ofert wynosi 297.680,00 zł (słownie: dwieście dziewięćdziesiąt siedem tysięcy sześćset osiemdziesiąt złotych). Warunkiem uczestnictwa w konkursie ofert jest wpłacenie wadium w wysokości 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych). Oferty należy składać do dnia 16 lipca 2024 roku na adres biura syndyka: ul. Stanisława Augusta 75 lok. 47, 03-846 Warszawa. Decydująca jest data wpływu oferty do biura syndyka. Oferta, która wpłynęła do biura syndyka po terminie nie będzie rozpatrywana. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 18 lipca 2024 roku o godzinie 10:00 w biurze syndyka przy ul. Stanisława Augusta 75 lok. 47, 03-846 Warszawa. Oferty będą otwierane i rozpoznawane przez Komisję powołaną przez syndyka w obecności przybyłych oferentów. Komisji przewodniczy syndyk lub osoba przez niego upoważniona. Szczegółowy regulamin zawierający warunki składania ofert na nabycie nieruchomości i uczestnictwa w konkursie ofert dostępny jest w biurze syndyka oraz na stronie internetowej www.syndycy.com.pl w zakładce licytacje/nieruchomości. Oferta wysłana z systemu Galactica Virgo